S11, A8: Vandaag koken onze deelnemers voor het eerst buiten de MasterChef-keuken, in een service-uitdaging als geen ander. De deelnemers lopen naar boven om de juryleden te ontmoeten in Briagolong in East Gippsland en zijn enthousiast om erachter te komen wat ze te wachten staat.