The Wheel of Time Afscheid Nemen
S1, A1: Een vreemde edelvrouw komt in een afgelegen bergdorpje en beweert dat een van de vijf jongelingen de reïncarnatie is van een oude macht die ooit de wereld vernietigd heeft – en dat weer zal doen, als ze niet ontdekt wie van hen het is. Maar ze hebben minder tijd dan ze denken.