S3, A13: Als ze ontdekken dat hooggeplaatste leden van Het Convenant vermoord worden, worden Sydney en Vaughn eropuit gestuurd om de Doleac Agenda te vinden en zo een voordeel te behalen op de moordenaars. Maar zonder dat iemand het weet, is oude bekende bezig om het Convenant te reorganiseren. Ondertussen gaan Sydney en Weiss aan de slag om bouwer van beveiligingssystemen Toni Cummings zover te krijgen dat hij de CIA wil helpen in te breken in a Lethal Response System.