S2, A5: Na bijna vijf uur opgesloten te hebben gezeten, zijn onze komieken uitgeput en wordt het steeds moeilijker om een onbewogen gezicht te behouden. Het aftellen naar de finale begint en Silvia en Carolina maken het moeilijker door een geheim wapen in het spel te brengen.