Aitor Zabaleta, Killed on the Front Line 100 Years of Warner Bros.
S1, A3: Deze aflevering gaat over de moord op Aitor Zabaleta, een voetbalfan die z’n leven verloor door supportersgeweld, net voor een UEFA Cup-wedstrijd. Z’n misdaad? Hij droeg de kleuren van de tegenstander. Z’n straf? Een fatale steekpartij.