Woldblood Alarm
S1, A4: De examens komen eraan, maar Maddy is chagrijnig en voelt zich niet zo lekker. Haar eerste transformatie zit eraan te komen. Tom zegt dat ze hem zou helpen voor het examen Engels en ze belooft hem dat ze het in de pauze goed zal maken. Maar dan begint ze last te krijgen van de naderende transformatie en neemt Rhydian haar mee het bos in om stoom af te blazen.