Jeremy Wade's Dark Waters Alaska's Lost River Kings
S1, A2: Sportvisser en avonturier Jeremy Wade reist naar Alaska om te onderzoeken wat er is gebeurd met de chinookzalm, de krachtpatser onder de zalmen.