Andor Aldhani
S1, A4: Nu hij geen opties meer heeft, sluit Cassian zich aan bij een missie om een Keizerlijk garnizoen op Aldhani te infiltreren. Ondertussen beginnen agenten van de Keizerlijke Inlichtingendienst op de volgebouwde planeet Coruscant informatie te verzamelen over de opstand op Ferrix, terwijl Senator Mon Mothma zich bezighoudt met een web vol intriges.