UFO Witness Alien Crash Secrets
S1, A2: De afgelopen jaren zijn er meerdere ufo's gezien in Kecksburg in Pennsylvania. Ben Hansen gaat naar het dorpje om te onderzoeken of deze waarnemingen gelinkt kunnen worden aan de beruchte ufo-crash die daar zou hebben plaatsgevonden in 1965.