S4, A22: Het is eindelijk tijd voor de Regionals en de Glee Club wil nu echt doorstromen naar de Nationals. Brittany komt als een ander mens terug van de MIT en Ryder vermoedt eindelijk wie hem om de tuin probeert te leiden. Met de nummers: To Love You More, I Love It, Clarity, Wings, Hall Of Fame, All Or Nothing, Rainbow Connection en My Cup.