All That You Can't Leave Behind
S1, A5: Lucas vraagt Keith om met hem te spelen in de jaarlijkse 'Vader en zoon'-basketbalwedstrijd en realiseert zich dat hij in hem de betere vader heeft gekregen als hij ziet hoe Nathan voor het oog van iedereen wordt vernederd door Dan.