All We Have is Now
S5, A19: Met Raptor op verlof om voor zijn moeder te zorgen, probeert het ziekenhuis alles op de rit te houden zonder hem. Tijdens een kampeertocht wordt een patiënt getroffen door een dodelijke ziekte die geen van de artsen eerder heeft gezien. Bell en Kit bedenken een plan om hun zaak te bepleiten bij het medisch tuchtcollege.