Alle eer inpikken
S2, A19: Wanneer de aandacht zoekende Sarah Louise (gastactrice Vivica A. Fox) haar plannen aankondigt om voor nog een termijn als voorzitter van de Natesville kerkgroep te gaan, besluit Burt het tegen haar op te nemen. Om Burts vermogen om een gemeenschapstaak uit te voeren te testen, laat Sarah Louise hem op het varken van een blind kerklid passen. Maar wanneer het blindegeleidevarken per ongeluk het familiediner wordt, moet Burt een vervangend varken trainen voordat Sarah Louise erachter komt en zijn kans om verkozen te worden verkeken is.