Alleen de feiten
S3, A4: Maura krijgt een spannend kijkje in de toekomst met een bezoek aan de plastische chirurg, maar krijgt niet zoveel enthousiasme van Vicki tijdens een leuk avondje uit. Josh bezoekt een ongebruikelijk montere Rita en Ali en Leslie worstelen met intimiteit. Sarah krijgt afleiding van haar persoonlijke problemen door leiding te geven aan een onorthodoxe benadering van het jodendom.