Real Madrid How Could I Not Love You Als ik over je blijf dromen
S1, A3: De kleuren van Real Madrid dragen, is een droom, maar ook een last die niet iedereen kan dragen. Dani Carvajal en Nacho Fernández vertegenwoordigen een generatie die jongeren inspireert. Het team wint briljant de Spaanse Super Cup en blijft vooruitgang boeken in de Champions League.