S1, A4: Real Madrid staat weer tegenover Manchester City. Na het zware verlies in het Etihad vorig jaar, moet het team dit jaar de uitdaging overwinnen. Rüdiger, Nacho en Lunin worden de onverwachte helden bij het epische penaltyschieten dat Carlo uit het slop haalt, en de grootsheid toont van een club die laat zien dat niemand belangrijker is dan allen samen.