Real Madrid How Could I Not Love You Als je me me thuis laat voelen
S1, A5: Het Bernabéu is niet zomaar een stadion. Het is een magische plek waar dromen uitkomen en het onmogelijke plaatsvindt. De magie echte verschijnt in de tweede helft van de Champions League-halve finale tegen Bayern München, als het stadion samen een nieuwe, onmogelijk opgave vervult. Het is ook de avond van Joselu, die er altijd van gedroomd heeft om te slagen in Real Madrid.