Als professors in een laboratorium McCartney 3,2,1
S1, A4: Paul McCartney en Rick Rubin bespreken muzikale experimenten en de drijfveer van The Beatles om grenzen te verleggen. In deze aflevering zijn fragmenten over Ringo Starr en de ‘vijfde Beatle’, producer George Martin.