S3, A9: Een Amber Alert stuurt het team een race tegen de klok om een pasgeboren baby te vinden die is gestolen uit een plaatselijk ziekenhuis. Ondertussen werken officieren Jackson en Chen aan hun laatste dienst als rookies, terwijl officier Nolan nog 30 dagen doorgaat.