S1, A2: 1995. Kazama, de directeur van weeshuis Zonnebloem, hoopte dat Kiryu, Nishiki, Yumi en Miho een eerlijk leven zouden leiden. Maar tegen zijn wens in komen de vier terecht in de onderwereld van de Yakuza. Ondertussen, in 2005, lopen de spanningen tussen de Omi-clan en de Tojo-clan op tot een kookpunt door de roof van tien miljard yen.