Rosewood Amparo en de Amerikaanse droom
S2, A21: Rosewood en Villa worden de wereld van de mensenhandel in getrokken om de dood van een lerares te onderzoeken, en een verrassend inzicht in Slades verleden brengt Rosie en Villa dichterbij dan ooit tevoren.