Family Guy An App a Day
S14, A13: Peter leert over telefoonapps en overbelast zijn telefoon daarmee. Hij koopt een nieuwe telefoon met meer geheugen en geeft zijn oude telefoon aan Chris, wat een reeks verschrikkelijke gebeurtenissen veroorzaakt. Ondertussen sluit Stewie zich aan bij een tennisclub en hij nodigt Brian uit om zijn tennispartner te zijn.