An Encounter with the Unknown
S1, A1: Novelist Mikazuki Subaru can't stand it when people interrupt his writing work. One day, he finds a stray cat and brings it home to live with him. As he watches the cat behave in unexpected ways, Subaru comes has all kinds of ideas for his latest novel.