The Vampire Diaries An Eternity of Misery
S8, A4: Damon moet een mysterieus artefact vinden en deze laatste missie brengt hem naar Texas waar hij een gewelddadige ontmoeting heeft met Peter Maxwell wat tot een verrassende openbaring leidt.