Curse Of The Ancients Ancient Global Warming
S1, A1: Alice Roberts brengt de opkomst van de beschaving vanaf 6100 v.Chr tot het einde van de bronstijd in kaart. Een tijd van architectuur, literatuur en kunst. De meeste beschavingen stortten plotseling in en dompelden de wereld onder in duisternis.