Clifford the Big Red Dog AND BIRDY MAKES 3/HOME IS WHERE THE FUN IS
S1, A3: Emily Elizabeth vindt een jong vogeltje en moet ervoor zorgen tot het kan leren vliegen. / Emily Elizabeth is een beetje jaloers omdat Jetta de geweldige gigantische toren in de grote stad mag gaan zien.