Family Guy And I'm Joyce Kinney
S9, A11: Lois raakt bevriend met Joyce Kinney, de nieuwe nieuwslezeres van Ch. 5, en Joyce haalt Lois over om een verhaal over haar te maken als het voorbeeld van een Amerikaanse huisvrouw. In het televisieverhaal wordt Lois vreselijk afgebeeld, maar Joyce heeft daar geen boodschap aan, dus rest Lois niets ander dan het zelf recht te zetten.