S6, A16: In de zoektocht naar het nieuwste monster van the mother of all komen Sam, Dean en Bobby Samuel en Gwen Campbell (gastrol van JESSICA HEAFEY) tegen. Ze bakkeleien over hoe ze de zaak op moeten pakken.