LUDEN – KÖNIGE DER REEPERBAHN Andy's Broer
S1, A3: Klaus tovert zijn verdieping in het Eros Center om in een glamoureus bordeel. Terwijl hij goede zaken doet, krijgt de GMBH het door de concurrentie steeds lastiger. De rivaliteit escaleert in een vuistgevecht van man tot man. Manu moet dansen op het podium van de Flamingo en ontdekt haar ware talent.