Andy's Proposal
S8, A4: Jim is bang dat Andy zijn vriendin Emily kwijtraakt, dus hij overtuigt hem ervan dat hij haar ten huwelijk moet vragen. Wanneer Emily wil wachten met haar antwoord, ontdekt Jim een geheim uit haar verleden.