S1, A2: María drinkt aguardiente en snikt, terwijl haar vriendinnen proberen te achterhalen wat er is gebeurd. Leo, Juan en Enrique gaan kamperen, maar niets gaat zoals verwacht. María vraagt haar vriendinnen om 'code rood' te gebruiken, maar Ana wordt woedend.