Are We Sluts?
S3, A6: Carrie is verbaasd wanneer Aidan niet meteen op seks uit is. Miranda heeft een SOA en moet haar voormalige sekspartners inlichten. Charlottes nieuwe vriendje blijkt grofgebekt in bed. Samantha's seksleven zorgt voor een burenruzie.