Rosewood Asfyxiatie en azen
S2, A12: Als een ontsnappingsartiest dood wordt aangetroffen in een houten koffer, moeten Rosewood en Villa een zaak ontrafelen die vol zit met illusies en bedrog. Intussen zijn Hornstocks dagen bij de politie van East Miami misschien geteld en leert Rosewood Adrian kennen om er zeker van te zijn dat hij de juiste persoon voor Villa is.