Asian F
S3, A3: Rusty (een gastrol van Don Most) en Rose (een gastrol van Valerie Mahaffey) Pillsbury komen langs bij Emma en we krijgen iets mee van hun onderlinge problemen. Mike Chang presteert zwak en z'n ouders (gastrollen van Keong Sim en Tamlyn Tomita) proberen in te grijpen. Met de nummers: Spotlight, Run The World (Girls), Cool, It's All Over, Out Here On My Own en Fix You.