S1, A3: Zac, aangespoord door Logan om het goed te maken met Marcel, stelt voor dat ze gaan racen op een enorm gevaarlijke kartbaan. Curtis nodigt Caitlyn uit voor een barbecue bij hem thuis waar onverwacht een gast langskomt. Harris bereidt zich voor op een street takeover. Sam komt erachter hoeveel Ironwood is veranderd en Logan herinnert haar eraan dat het beste van Ironwood nooit zal verdwijnen.