American Horror Story Asylum: The Origins of Monstrosity
S2, A6: Een mysterieus, klein meisje wordt achtergelaten bij Briarcliff. De Monseigneur sluit een faustiaans pact met dr Arden. De herkomst van Bloody Face wordt onthuld.