Now or never: FC Montfermeil At the Gate of Dreams
S1, A1: De start van het voetbalseizoen van FC Montfermeil brengt zowel kriebels als opwinding met zich mee, vooral voor de nieuwe coach Bakary en de jongste speler van het team, Anis.