Mr. Mikami's Classroom Awareness
S1, A2: Kanzaki onderzoekt een moord die verband houdt met zijn oude onthulling, terwijl Mikami een debat onder studenten op gang brengt. Ondertussen komen complotten van het ministerie en duistere connecties aan het licht...