No Taste Like Home with Antoni Porowski Awkwafina's Korean Homecoming
S1, A2: Awkwafina verloor haar moeder toen ze jong was. Ze wil graag de banden aanhalen met haar Zuid-Koreaanse culinaire en voorouderlijke erfgoed. Antoni begeleidt een ontdekkingsreis vol nieuwe ervaringen, onthullingen over haar familie en bijzondere smaken, die Awkwafina een nieuw perspectief bieden op haar eigen identiteit.