Pupstruction Babysitten en slopen / Veiligheid voorop
S1, A6: Roxy is op Bailey aan het passen wanneer ze de jonge pup per ongeluk inspireert om op slooptocht te gaan! Phinny's vader besluit dat de pupstruction crew een "Safety Supervisor" nodig heeft - hij!