S3, A10: Het SUR-team zet zijn verschillen aan de kant om Scheana's vrijgezellenfeestje te vieren in Miami met zon, zand en heel veel drank. Jax gaat achter Vail aan, maar Tom Sandoval spreekt hem aan op zijn leugenachtige, rokkenjagende gedrag. Wanneer een PUMP-manager ontslag neemt, roept Lisa de aangewezen persoon voor de rol op: haar dochter Pandora.