Algiers, America Backs Against the Wall
S1, A2: De Cougars strijden om de kampioenstitel, maar worden daarbij geconfronteerd met de harde realiteit van het leven in Algiers. Coach Brown en zijn staf doen hun best om hun spelers weg te houden van de gewelddadige straten van Algiers en ze gefocust te houden tijdens de zomertrainingen.