9-1-1: Nashville Bad Case of the Blues
S1, A4: Don en het 113-team rukken uit voor noodgevallen in een waterpark en een studentenhuis. De ploeg stelt Blue's vaardigheden en kennis op de proef tijdens zijn training voor het brandweerexamen. Blythe duikt in het verleden van Blue.