S3, A15: Ben, Jackson en Emmett belanden in een gevaarlijke situatie met een mogelijk slachtoffer; Andy's zoektocht naar haar familieverleden opent haar ogen; Vic en Travis raken verstrikt in een corruptieschandaal.