Bad News
S1, A5: Mudano takes the team on a trip to help the Kyoto base; the Momotaro Agency's Tsubakiri Momomiya and Yomogi Momokusa launch an attack on the Oni; Mudano entrusts the students to Commander Oiranzaka, heading to battle.