De Batwheels Bam!
S1, A3: Terwijl zijn denderende themesong klinkt, scheurt Bam de Batmobile door de straten van Gotham. Hij zet zijn slimme leiderschapskwaliteiten en gadgets in om de misdaad te bestrijden en de boeven van het zoomlegioen tegen te houden.