De Wonderlijke Wereld van Gumball: Darwins Jaarboek Banaantje Joe
S1, A1: Directeur Brown vraagt aan Darwin om een jaarboek te maken, begint hij met een selfie van de grote grapjurk van de klas: Banaantje Joe. Met hilarische fragmenten uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.