Batwheels Bandlanger
S1, A6: Als Bam achter Prank aan moet, wil Redbird graag meedoen, maar Bam staat erop dat hij thuis blijft, Redbird gaat stiekem toch mee, maar hij doet meer fout dan goed. Bam en Redbird ontdekken dat samenwerken toch niet zo'n slecht idee is...