Barsaat Ki Raat
S1, A4: Binod wordt gechanteerd. Niloufer en Jay halen hun vriendschap aan. Jotwani laat Roy kennismaken met nieuwe, machtige vrienden. Roy beschermt Binod tegen een catastrofe, ten koste van Jays carrière.