Epic Adventures with Bertie Gregory Battle of the Beasts
S1, A2: National Geographic-onderzoeker Bertie Gregory en zijn team zijn in Zambia, Afrika, om een zeldzaam moment te filmen waarop een groep leeuwen het opneemt tegen een van hun meest geduchte tegenstanders, de machtige kafferbuffel.